Rindkere Tugevdamine ja Avamine

87 Minutes
Kesktase
1 lesson
0 quizzes
18 students

Antud joogatund on inspireeritud B.K.S. Iyengari raamatust “Light on Yoga” ning keskendub rindkere tugevdamisele ja avamisele!

Rindkere avamine on oluline praktika meie istuvas elustiilis, kus õlad jäävad kinni ja rindkere piirkond muutub pingeliseks. See võib põhjustada mitmeid ebamugavusi, nagu seljavalud ja väsimustunne. Rindkere avamine joogas aitab avada rinna- ja õlavööd, venitada rinna lihaseid ning leevendada õlapiirkonna pingeid. See võimaldab meil hingata sügavamalt ja täielikumalt ning parandab meie üldist kehahoiakut, tuues kaasa avatuse ja vabaduse tunde.

Teine oluline aspekt on rindkere tugevdamine. Tugevad rindkere lihased toetavad selgroogu ning aitavad hoida sirget ja toetavat kehahoiakut.

Selles tunnis keskendume erinevatele joogaasenditele ja harjutustele, mis toetavad rindkere avamist ja tugevdamist. Lisaks kasutame abivahendeid, nagu joogaplokid ja tennisepallid, et masseerida pinges lihaseid, andes meile parema ligipääsu avamisharjutustele.
Oluline on jälgida oma keha ja kuulata selle signaale. Joogatunni eesmärk on pakkuda sulle tervendavat ja toetavat kogemust, seega võta aega harjutustega kohanemiseks ning ära ületa oma keha piire. Iyengari jooga rõhutab täpsust ja teadlikkust asanade sooritamisel, nii et lase tunnil olla sujuv ja rahulik ning naudi sellel teekonnal avanemise ja tugevdamise võlusid.

Tunni läbiviija

Ly Tolberg

Updating…
  • Ostukorvis ei ole tooteid.